Gerelateerde Artikelen:
CLICK HERE >>>>> https://urloso.com/2tKDHX
Gerelateerde artikelen zijn artikelen die aansluiten op de inhoud of de eigenschappen van het huidige artikel. Hierbij kunnen we een splitsing maken tussen artikelen in de vorm van content, en artikelen in de vorm van producten en diensten. In beide gevallen kan gerelateerde content gebruikt worden voor internet marketing. Wat zijn gerelateerde artikelen en wat is de functie voor websites en webshops?
Veel websites maken gebruik van gerelateerde content om de navigatie en gebruikerservaring voor bezoekers te verbeteren en voor conversie optimalisatie. Denk aan producten die bij Amazon of Coolblue genoemd worden als alternatief of ter aanvulling. Deze artikelen worden meestal dynamisch uit een database gehaald op basis van overeenkomende termen. Met gerelateerde artikelen kan de bezoeker naar een specifieke bestemming geleid worden, wat voordeel biedt voor zowel de bezoeker als de aanbieder.
Wanneer iemand een smartphone van Samsung bekijkt is het mogelijk dat er als gerelateerde artikelen smartphones van Lenovo of Huawei getoond worden. Hoewel dit vergelijken eenvoudiger maakt, kan het ook onzekerheid scheppen bij de potentiële klant. Een bijpassend hoesje of een powerbank is een complementair product dat tot een hogere conversie kan leiden.
In de meeste gevallen kunnen de juiste gerelateerde artikelen gekozen worden op basis van keywords, maar dat werkt niet altijd. Wanneer iemand een pagina bekijkt over banken van de IKEA heeft het weinig zin om een pagina over de Europese Bank als gerelateerd artikel te laten zien. Er kan dus eigenlijk nooit honderd procent vertrouwd worden op een automatische selectie, een zekere mate van curatie is aan te bevelen.
De gerelateerde producten worden weergegeven als suggesties voor uw verkoopagenten tijdens het beheren van verkoopkansen of orders. Deze suggesties helpen uw verkoopagenten gerelateerde producten en bundels/kits aan te bevelen aan de klanten en de productverkopen te vergroten.
Je kunt een sectie toevoegen aan je productpagina's met een lijst met gerelateerde producten die automatisch worden gegenereerd of die je handmatig instelt met behulp van de Shopify Search & Discovery-app. Ontdek hoe je gerelateerde producten aanpast met de app.
Gerelateerde producten is een sectie op de productpagina's in Online Store 2.0-thema's. Upgrade een gebruikt thema als het niet compatibel is met Online Store 2.0. Je kunt het uiterlijk van de gerelateerde producten aanpassen en de titel, prijs, verkoper en een korte beschrijving opnemen of deze voor de productpagina's verbergen. Je kunt slechts een sectie met gerelateerde producten op een productpagina tegelijk hebben.
Je kunt gerelateerde producten uitschakelen door op het oogsymbool te klikken. Als je gerelateerde producten uitschakelt, wordt de sectie verborgen in de productvermelding, maar wordt deze niet verwijderd.
Je kunt de manier aanpassen waarop gerelateerde producten worden weergegeven aan de klant. De gerelateerde producten worden automatisch gegenereerd op basis van producten die vaak samen worden aangekocht, een vergelijkbare productbeschrijving hebben of in gerelateerde collecties zitten. Dit wordt na verloop van tijd nauwkeuriger naarmate er meer bestellings- en productinformatie beschikbaar wordt.
Hoi Remco hoe heb je dat gedaan dan? Waar moet je die code specifiek plaatsen in de functions.php? Ik heb hem willekeurig onderin geplakt en bij mij verdwijnen de automatisch gerelateerde producten niet.
Je kunt natuurlijk handmatig echt relevante gerelateerde posts zoeken op je website. En dan verwijs je handmatig naar deze artikelen. Maar hier zit een nadeel aan: deze methode schept statische links. En dat betekent dat je nooit naar artikelen verwijst die je net gepubliceerd hebt. Je nieuwste artikelen blijven buiten beeld.
En als je een groot blog hebt opgebouwd en je haalt een keer een artikel weg, dan staat er nog steeds ergens een link naar dit artikel als gerelateerde post. En dat is toch een wezenlijk andere situatie dan wanneer je in een artikel naar een ander artikel verwijst.
Als je bezoeker een hoofdstuk van dit verhaal gelezen heeft en je biedt daarna echt relevante gerelateerde posts aan, dan vergroot je de kans dat je bezoeker nog een hoofdstuk gaat lezen. En met elk hoofdstuk dat je bezoeker leest wordt de kans op conversie groter.
De plugins Shortcodes ultimate bied je een eindeloze hoeveelheid mogelijkheden. Niet alleen voor gerelateerde artikelen, maar ook heel andere zaken. Ga maar even lezen wat Shortcodes ultimate je allemaal biedt.
En hij biedt ook gerelateerde artikelen op basis van een categorie of een tag. En als je dan ontdekt dat de artikelen die hij toont niet echt relevant zijn, dan weet je ook gelijk dat je de structuur van je website moet verbeteren.
En hierbij zijn je grote voordelen dat Google deze links meer waardeert, maar ook dat ze zichtbaar zijn in de AMP-versie van je artikel. Terwijl gerelateerde artikelen met Jetpack in de AMP-versie van je website verdwenen zijn.
Yoast heeft tegenwoordig ook een Gutenberg blok voor gerelateerde artikelen. Als je dit blok op je pagina zet plaatst het relevante verwijzingen als tekstlink op de plaats waar je het blok zet. Dat blok haalt gerelateerde links op die volgens Yoast bij het artikel passen.
Hallo Curious, dank voor je reactie. Ik weet dat ze in de basisinstellingen moeten worden vastgelegd. Ik heb de accessoires in de basisinstellingen bij gerelateerde producten ingesteld. Normaal gesproken worden ze dan zichtbaar bij het 'hoofdproduct' op de product page. Maar dat gebeurt juist niet. Ik kan ze dus in de backend wel koppelen, maar zie ze niet in de frontend. Ik ben er inmiddels achter dat ze wél zichtbaar zijn, als ik niet ben ingelogd als klant (dus gewoon bezoeker ben). Zodra ik als klant inlog, zie ik de gerelateerde producten niet meer op de productpage. Heel vreemd.
Ben nu weer een dag verder en ben erachter dat het aan de 'standaard klantengroep' ligt. Zodra de standaard klantengroep Bezoeker, Gast of Klant is, worden de accessoires getoond. Zodra een klantaccount gekoppeld is aan andere klantgroepen en een van die andere klantgroepen de standaard klantengroep is, worden accessoires/gerelateerde producten niet getoond.
Het probleem is opgelost! Voorheen hoefden categorieën alleen gekoppeld te zijn aan de groepen visitor, guest en customer, zolang alle klanten gekoppeld waren aan de groep customer. Blijkbaar is het in deze versie nodig dat alle categorieën aan al je klantgroepen gekoppeld moeten zijn om bijvoorbeeld gerelateerde artikelen te zien op de frontend.
Met Elementor Pro voeg je eenvoudig gerelateerde berichten toe onderaan je blogartikelen. Wil je dat de gerelateerde artikelen meer opvallen? Dan kun je hiervoor ook een slide-in maken met de popup builder van Elementor Pro. Hoe werkt dat precies?
FallbackHet is altijd handig om een fallback in te stellen. Als er geen gerelateerde berichten zijn voor een bepaald artikel, dan weet je zeker dat toch berichten in de slide-in worden getoond.
Op 1 mei 2022 is de Wet openbaarheid van bestuur (hierna: Wob) vervangen door de Wet open overheid (hierna: Woo). Daarmee wordt na vele jaren gehoor gegeven aan de maatschappelijke roep om meer transparantie van de overheid en openbaarheid van overheidsinformatie. Dit is reden om ook stil te staan bij de wijze waarop de Woo werkt in de strafrechtelijke praktijk. Strafrechtelijke autoriteiten (zoals het Openbaar Ministerie (hierna: OM)), verdachten, slachtoffers en hun advocaten kunnen tijdens of na een strafzaak immers te maken krijgen met openbaarmaking op grond van de Woo. Gedurende het strafrechtelijk onderzoek en het strafproces vergaren strafrechtelijke autoriteiten veel informatie die op grond van de Woo openbaar kan of moet worden gemaakt. Onder de Wob werd afgelopen jaren regelmatig om openbaarmaking van strafrechtelijk gerelateerde informatie (hierna gedefinieerd) verzocht. Met de komst van de Woo, die openbaarmaking in verdere mate mog... 781b155fdc